onsdag 3 augusti 2016

Inspirationsbilder vol.1

Det här blir ett litet sommaruppbehåll i bloggen, men jag ville ändå skriva ett inlägg. Tyvärr har jag inte så många nya bilder till ett lbbq-inlägg så håll till godo!
Jag samlar konstant på bilder från nätet som jag sparar, men vet inte riktigt var jag ska lägga upp dom eller ens göra med dom. Jag hade en tumblr i typ några timmar men det var för tråkigt och för mycket jobb att lägga ner på det, thought I share här iaf.
Kort och gott, det här inlägget kanske inte är så superskoj, men gillar du att bara "titta på bilder" som jag gör så kanske det är skoj?

:-/

jag idag ;)

jag har bara varit i new york en gång men vill gärna åka dit igen. Jag var aldrig i en skyskrapa vilket verkar fett coolt

världens bästa skämtteckning, pontus lundkvist 

den här bilden hade jag som header för två bloggar sen, hittade den nu idag igen.

fina färger och mönster

tjernobyl. skulle också gärna vilja åka dit på rundvandring någon gång. på nåt sätt känns det som det mest ensamma stället i världen

alex

från lilja 4ever precis innan dom flyttar till sverige :-(



lasse v. trier

också bra färger o former

den här bilden är rätt epic. tror att det är quiet riot som står o spelar framför tiotusentals människor

charmander cosplay :-/

sista bilden på lenin O__o

nalle

jag gissar vilt att det här är från sonys reklamfilm (tror inte det görs så ofta...) grym bild dock

gillar när djur kommer överens

undrar lite över den här bilden med tanke på hur gammal den är, lär ju ha varit nåt i stil med "ställ dig framför explosionen och titta in i kameran! det blir coolt!"

denna lycka finns bara med jehovas vittnen :)


moss garden som jag antar är inspirationen för "moss garden av david bowie och anledningen till varför jag ens googlade det...

2001


surf the skys

från "the devil and daniel johnston"

daniel johnston

shrek (inte daniel johnston)

från filmen pusher

stalker <3

almarna i kungsan




det här är bara ett kort klipp från south parkskaparnas film BASEketball men det gör hela filmen

från "until the light takes us". gillar lilla killens uttryck

2face

voldemort, eller "voldy" som jag kallar honom


jag varje jul

från ett av världens bästa spel



tove janssons tolkning av gollum och bilbo

oink oink! eller nöff nöff som svenska grisar säger, eller buu, som japanska grisar låter...

grym bild!

elsa beskow in my <3

3 loosers, alice cooper, ray manzarek och iggy pop hehe

...

en sån skulle man ha hemma va ;)



björk och beck, very cool and hip

joan jett o debbie harry

vince neil o ozzy under en skitperiod :/


grym cosplay

???


flight of the choncords

ur finnaly defeten batman xD

huga! ::)

jesus och hans djur

poolen klarade översvämningen 



rippad apa

det här är bara en bild

hipsters...

oooj!

fladdermusen är grym i den här bilden! vet inte om kvinnan kollar på åsnan, ugglan eller ödlan


leskig


fattar inte varför dom tog bort "land" ifrån skylten..

rävar är mitt näst bästa djur efter noshörning, eller så e dom på samma plats


han solo, darth vader, chewbacca, leia, luke, R2-D2
Jag har typ bara visat en tiondel, men tog ut gobitarna nu ;) Nästa gång blir det ett riktigt inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar