torsdag 27 maj 2021

Trasiga bilar och alla årstider samtidigt.

Hej! Hej! Hej! Nu har jag nog fått igång bloggandet lite, men jag har nog lite mer grejer att fota också pga corona är la slut snart? *tar i trä* Känns mest som att det största som händer är väl att vädret ändrar sig varje kvart och att det inte händer så mycket mer. Tiden står bara stilla men man hoppas väl att det händer lite mer framåt slutet för den här pandemin :)
Det har typ blivit sommar/vår, men sen blir det vinter ibland också? What's the deal about that? Jaja. Jag gjorde precis klart min research-presentation  som jag ska ha på måndag och i slutet av nästa vecka är jag klar med den kursen. Därmed kommer jag också att få slut på småinkomster, tar ett litet sommarlov och sen ska jag söka massa massa jobb! Jag hoppade in snabbt på ett jobb nu förra och förrförra veckan och det blev långa dagar med mycket jobb. Men det kändes bra tycker jag! Hade dumt nog räknat med pengar direkt efteråt men får vänta litegrann verkar det som. Tja, vad mer har hänt? Jag vet inte riktigt. Ni kommer få se i bilderna sen ;) Känns som om att jag bara har tagit det ganska lugnt vilket har varit välkommet. Var som sagt skönt att få jobba lite och få känna hur det kändes igen, men jag väntar nu bara  på att det ska komma pissemycket jobb så man kan få bygga upp sin ekonomi litegrann. Har några grejer jag skulle vilja köpa egentligen, typ TV-spel och så, men i verkligheten så är jag nog mest taggad på att betala av min CSN-skuld och börja spara till nåt riktigt. Å andra sidan så är jag mest bara glad om jag får äta gott varje dag, kunna ta ett bad och ha underhållning tillgängligt 24/7. Oh, vänta det har jag ju! :D 
Ah, nämen det rullar på. Fuck corona. Ser fram emot att få dansa snart igen och träffa massa människor. Känns så nära men så långt bort. Här kommer bilderna:


en vacker dag i älvsjö på promenad på väg till pappa

fahr fahr fahr auf der autobahn
ett välfyllt vinglas 😌😌😌

på landet en sväng :)

litte brasa och bäst i test :)




weaow!

korv korv korv korv korv korv korv korv

sleep tight dont let the bedbugs bite

wow

hjääääälp! det brinner i din nos!

nu en annan dag med fest och galenpanna - eller "crazy forhead" som vi kallar det

"men men, vem e jag?!"

no gang signs please >:(

fina florence 😻😻😻

månen

"nu grönskar det... i dalens famn..."

hmm...??

lelle florpan

le troll face xD

promenad i hökarängen ;o sjuka hus!!

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


kapitalismen har gått för långt!

wow!

hey - that's me!

hey - that's rebban!

korv korv korv korv korv på ballen korv korv korv

hmm... är det albert, eller är det... den maskerade hämnaren?

2 "handburgare" ...tack?

edwin "gadget" dickson ute i skogen och mullar! :D

önöj! gaffelfängelse!

jag gillar inte "svensk" äpplepaj, men jag gillar american apple paj!

hubba hubba fy helvete vad god den blev!

en dubbel "handburgare" ;)

en bit bort från rågsved är värsta episka området!

hot fudge!

en riktig höstdag i maj!


pasta - why not?!

mycket som händer i den här bilden :o

bil med orange lapp 1/2

vår?

ah, jag har promenerat rätt mycke på sistone

leta länge efter den glassen men till sist hitta vi!

bara nån som VERKLIGEN ÄLSKAR musik skulle skaffa en sån regskylt!

dom bygger en djurplågningsfabrik

dag 2 på frilansjobbet! trött!

bil med orange lapp 2/2

bil med orange lapp 3/2

woff!

socker i mandlar :)

det ser verkligen ut som legobitar! verkligen!

hot damn! gärdet! vilken plats! stockholms tempelhof!

mördarkråka(?)korp(?)

ah, det här kanske inte är så kul att kolla på men det var allt jag hade att fota när jag gick hem från jobbet vid 21ish



NU fyllde min kära syster år! och iom att farmor var helvaccinerad fick hon också vara med!

DRICK! DRICK! DRICK! DRICK!

DRICK! DRICK! DRICK! DRICK!

världens coolaste farmor 😎😎😎

💖

ah, det här var på jobbet alltså.

jobbet

jobbet.

A year passed: winter changed into spring, spring changed into summer, summer changed back into winter, and winter gave spring and summer a miss and went straight on into autumn...

översvämning


alla årstider i en bild


"fekke"

välkommen hem daniel... 

välkommen hem!

ah, jag vet inte vad som händer med el bloggo och bildordningen ibland. blogger är sämst men säkert bäst va gäller bloggande.

pretty cool bild imo! tagen i sovrummet bara

Tack för att ni läser! Tillsammans tar vi oss ur det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar