söndag 31 december 2023

Novcember

 Det blev en fin december tycker jag! Bra med mycket snö, julmat ofta och lagom många julfilmer. I det här inlägget kommer några veckor från november också, som var en bra månad det med. Kollade nu hur många inlägg jag gjorde förra året jämfört med 2023 och det blir ungefär ett varannan månad. Det är lagom känner jag, men hoppas på att skriva av mig mer under nästa år. Det kommer en nyårskrönika precis efter det här så där kommer en sammanfattning av året mer eller mindre. Några tankar om framtiden. I år firar vi nyårsafton hemma igen. Vi ska äta air fry-kyckling och pommes. Det är bra. Så kluven till nyår och midsommar. 50/50 på om det blir bra eller dålig. "Allt måste klicka". Samma på julen, men jag känner "mer med åren" att det bästa är att träffa familj och se till att alla har det helt okej ändå. I kväll vill jag bara vara med Åsa och kattorna. Tror inte att jag har så mycket mer att säga om december/november nu. Bilderna får säga sitt.

sjuk... :-/ haha nämen gjorde en sömnapné-utredning. har inte fått svar än såhär 1,5 månader senare...

inspelning med LIQ hos Martins pappa Björn

läckergommarna

has capitalism gone too far? :o

nyah nyah nyah!

musikmix med Bunny Slope på Åsas och Edwins skola

där har vi han! mixarn!

Marko på snabbvisit

inspelning igen 🥵 asså helvete vad vi har varit produktiva!

outfit till spelning med LIQ. 2024 kommer jag hitta en outfit jag alltid kommer ha på mig på de spelningarna, kommer vara mycket skönare och lättare. en bra sminkning också!

tack Axel som kom och supportar! kanske inte din kopp te, men det betyder mycket! <3  

förband till cumgirl8, så det var ju vår största spelning hittills. 



fet beställning från matsmart med bra grejer

mixning igen 🥵

sen var det ju Thanksgiving! "vem gör turkey?" :)

jag är tacksam för att det inte kom några pilgrimer till Sverige

"Tack Ulf Kristerssån för att DU gör ett så BRA jobb för Sverige!", sa vi ironiskt och skrattade rått efteråt.

turkey!

mi familia!

på mammas födelsedag ;)

jag hoppas verkligen att jag inte har lagt ner 45 timmar på att göra den här musiken, men det har jag nog... 

tänker mest bara att det vore SÅ najs att få tillbaka mer än det man lagt tiden på liksom

Åsa som sminkar mamma på hennes födelsedag

Grattis mamma!

första advent

firades hos Moa i Uppsala!


vaxxin för kattorna

dom var skiträdda

sen var det dags för mig att gå vidare med in hårtransplantation. det gick bättre den här gången även om det är en seg procedur...

Petter på landet med en jojo

hot dogs from hell \m/


surfs up cowboys!


här är min snögubbe jag gjorde

här är min snögubbe jag gjorde men med keps


restaurangklubben läckergommarna på den där italienska restaurangen vid medis
1 till spelning hann vi med ändå. det gick jättebra!

hello there! are you interested in buying magic beans?

ouff! det här var bra!

lager på lager och skäggodling

på julmarknad (det var för mycket folk)


skål! för ett 2023 utan 5G!

nu kan julen börja!

vår kitschiga underbara gran


uppesittarkväll

kul att Dante var med! han älskar bingo!


nu vart det julafton och också farmors födelsedag. hon fyllde 97(!)

2 bröder

den här tomten har jag viskat många gånger vad jag önskat mig i julklapp


sån färg skulle man ha!








för 7e året i rad höll jag i LOTR-maraton!

"det var liksom bättre på sagan om ringen-tiden. mindre strålning och 5G..."


"Skål på er! Nu firar vi ett 2024 utan 5G men med en sund inställning till konspirationsteorier!"

det överlevande gänget!


Albert i fiskdisken dagen innan nyårsafton

in i dimman

Tack för att ni läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar