söndag 29 maj 2016

kompisfestival

På tisdag åker jag till Barcelona!!! Jag har aldrig varit där så det ska bli jättekul! En vecka efter det åker vi till Berlin, men där har jag ju varit och bott haha!
I förra livets bbq lämnade vi hjälten innan sommarlovet, jag har varit sjuk ganska länge, men jag har inte behövt uppoffra någonting viktigt egentligen. Jag har typ använt sjuktiden till Beckmans arbetsprover och det har gått bra. Det är så jäkla jobbigt att vara sjuk. Måste lära mig uppskatta när man är frisk egentligen så livet inte är så hopplöst som en kanske tror.
Tja... Har varit på bio ganska mycket. Sett Bad Neighbors, X-men och Warcraft som alla tre var bra.
Idag har jag repat och hämtat min cykel som var i Hammarby sjöstad och imorse plöjde jag igenom Netflixserien "Wet Hot American Summer: First Day of Camp" som jag rekommenderar starkt om ni vill få ett garv xD. Filmen "Wet Hot American Summer" rekommenderar jag också såklart!

Jag tror inte jag har så mycket att skriva om egentligen. Ville mest få till ett inlägg innan jag åker,  det kanske kommer ett inlägg från utomlands också! Lär ju ta med datorn liksom. Ska bli kul med lite riktig semester och jätteroligt att gå på konsert utomlands :-) Primavera Sound Festival heter den.

Bilder:

här e två bonusbilder på harar som är lite speciella eftersom att dom har min morfar fotograferat! jag fick hans gamla kameror av mamma med bla en super8kamera och en polaroidkamera! borde köpa lite film så är jag redo att fota!

den här bilden är väldigt snyggt komponerad! han gillade hararna på kyrkogården.

här e min syster som fyller 13! 

hon fick en iphone :-)

pappa, farmor och jag som håller min hund connie i koppel :-)

diverse inredning i vår nya ateljé. kommer bli fett

utsikt från vår ateljé! man kan se stadshuset, skrapan och globen! (och en stor motorväg...)

cider o öl på vår avslutningsfest

grym dekor!

ja o stella var o pantade två stora svarta sopsäckar med burkar.

på äventyr i bålsta med elin på väg till kompisfestival

min kompis alma som uppträder. hon var jätteduktig!!!

den här bilden tycker jag var kul för den är mitt i ett språng

ooooj! 4 legends! B-)

hmm

katt + alma

theo o edwin spelar. dom var jätteduktiga och jag fällde en tår

heh

den här harbilden har jag tagit!

jag efter ett arbetspass. <3 (söt) <3

dante som trollar med kort :-O

min mamma som jag sa grattis till idag på mors dag :-) <3

min katt messi och per

edwins bakispitsa

bakisedwin med burken och pitsa

det här var en jättestor spiddekauga som stod på NK. åk dit och kolla innan dom äter upp den.

mejanutställningen collect yourself
Hej då!
-?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar