torsdag 6 april 2017

Ur elden i askan eller nåt

Jahapp...
Sist jag lämnade er hängivna läsare trodde jag jag skulle få en ny lägenhet och flytta, jag höll på med antagningsprover och skulle fylla år. 
Fick inte lägenheten pga strul, skickade in alla arbetsprover och har inte gått vidare på tre av sex skolor som jag sökte och har redan fått åldersnoja. 
Har inte riktigt fått ändan ur vagnen att skriva ett inlägg och märker att jag inte tar så mycket fotografier längre heller. Jag trodde verkligen att det inte skulle ta på mig så mycket att inte gå vidare på någon skola, men det har ändå bidragit i en existensiell ifrågasättning samt kreativ/produktiv dipp med fyra av fem dagar i skolan eller bara kommit dit och sen gått vidare någon annanstans. Nu känns det som om att det är på bättringsvägen dock! Min serie kommer bli HELT HELT klar nästnästa vecka är det planerat och redo att skickas till diverse förlag. Håller på med mitt band AK47s album vilket är väldigt roligt men tidskrävande. Våren kommer och det känns som om att istället för att saker är omöjliga så är det mest bara att prova sig fram. Jag intalar mig själv väldigt mycket och säger till kompisar att "man you just gotta do stuff!", det tror jag är nyckeln. Bara man gör saker hela tiden och sen kanske smälter det man gjort. Mina veckor börjar alltid helt tomma men redan på tisdagen är de visst helt fullspäckade. Vet inte vad som händer men det känns skönt liksom. Borde dokumentera mer märker jag nu, men jag gör det mest för bloggen och i slutändan mig själv, men det blir en ond cirkel att har jag inga bilder till bloggen så skriver jag inga inlägg och skriver jag inga inlägg så tar jag inga bilder (insert utpustande smiley).
Trodde heller inte att det skulle vara så jobbigt att fylla 25 men det är det. Å andra sidan så känns det som om att jag är på en helt ok väg i "livet" att jag skapar saker och hänger med tuffa personer. (insert lång post om hur jag reflekterar över världen).
(Många paranterser men det här inlägget kommer suga, det blir så ibland så fuck it xP)
Min katt Ester har hittat på en kul lek där jag skjuter iväg en hårsnodd som hon hämtar med sin lilla mun. Det är sött! Vi leker den nu.
Aja, sorry för taskigt inlägg. Jag är inte så bra på att blogga egentligen. Har börjat på ett eget fanzine nu som jag ska släppa till sommaren (smygreklam). Det hoppas jag är bättre formulerat än den här skiten. Men hey man, gotta do stuff! Även om det är sämst.


awful selfie. önskar jag hade kvar den ölen nu xP

Mina skulpturer i vax (den till höger är förstörd och den vänstra är söndersmält)

mitt nya band KIM KARL

första dagen med plusgrader eller nåt sånt. bra promenadväder iaf.

jag på skolan.

ester

stellas två andra katter som bor hemma hos hennes mamma

my 2 favorite things <3___<3

kallt xD


karons film från abisko (sry för dålig kvalle)

min fina födelsedagsfrukost :)

O-o-A!

Stella som skulle fota arbetsprover

ester som gömmer sig...

...för alla gäster som kom till min födelsedagsfest! :--)

en läcker bloody mary :--)

"och sen såg jag spöket stå där i dörröppningen och jag frös till is!"

skalar en citron

2 legends x-/

den skalade citronen som vi åt sen. tack för alla som kom till mitt kalas!

beautiful pictures

twin tower i årsta

en "nalleklubba" som jag fick av karre

målar om i vårt trapphus. från fult till fint.

brorsan på legobatman (mitt förslag, den var grym 5/5)


mina två favoriter <3___<3

"hit med spritflarran!"
bathroom selfie ;)



födelsedagsfirande med familjen :)

del 2

utsikt från lägga ja inte fick :(

ester som bädda ner sig själv

"hey man, gotta do stuff!"

hälsa på en tallrik <3

vet inte hur man vänder i bloggerprogrammet... 

"spelar in" (kollar på memes)

akta karon! strängen kan gå av!

en present jag fick som i princip var choklad på en pinne som skulle föras ner i varm mjök och bli varm choklad. :-/
ben på utställning



:o

ujujuj, här hade den verkligen smält lite. mvh den är facking förstörd nu.

min rektor.... förlåt, min rektors hund ska det va. ba-dum tss.

några tomater och mina fötter. högst upp ser det ut som en korv...

#g1itch4rt




hos farmor vid nytorget som firade mig o brorsan ;)

random bild men på vårt fina färgschema vi har hemma ;)

önskar det här var jag just nu. nyduschad och rakad skalle o skägg. tyvärr ligger jag bara i sängen och leker "fetch" med min katt.
Tack för att ni läste. Ledsen för dåligt inlägg men jag har inte patreon eller så så det här är helt gratis. Lämna gärna en fin kommentar eller ingen alls så ses vi nästa gång ;)

1 kommentar:

  1. Mmm mm ja tyckte d va ett fint inlägg av en fin kille! Gj! <3

    SvaraRadera