söndag 7 maj 2017

One heck of a ride: Begins

Städade precis hela lägenheten, eller det rum som lägenheten består av. Jag är inte en sån person som gillar att städa, jag bara ogillar starkt när det är smutsigt. Är inte heller en sån som älskar när det är rent, det går bara vid en viss gräns tror jag nog. Det som är så jobbigt med att bo ganska litet är att det blir smutisigt fort, dammet har ingen stor plats att ta vägen utan samlas bara på ett ställe, i mitt fall i RUMMET.
Nog om städning ;). Idag blev jag klar med min serie. Det är ca en timmes arbete kvar att bara sudda ut alla skisslinjer som är kvar och sen ska jag scanna in allting, men det känns så jävla bäst att ha det klart! Färdigritat och färdigskrivet, blev mycket nöjd över den. Har nog gjort allt i helt fel ände rent produktionsmässigt så till nästa serie skulle jag nog planera lite bättre. Det är alltid en tumregel som jag glömmer också och det är om nånting tar "en timme" (som att sudda ut alla skisslinjerna...) så kommer det ta TVÅ TIMMAR egentligen. Det är fan alltid det dubbla, i vissa fall det tredubbla... Hehe.
Jag kom inte in på någon konsthögskola men jag hänger inte läpp för det! Det hade varit så jääävla roligt att gå på en men när jag ser tillbaka på det och tittar på vad andra som har kommit in skickat in så märker jag bara mer och mer att min portfolio inte var särskilt bra. Har lagt ner så jäkla mycket tid på serien det här året också, så jag skyller på det hehu! Ska se till att skicka in den till några förlag och se om dom vill publicera skiten annars gör jag det själv! Nåt ska man ju göra av den!
Under och efter sommaren ska jag se till att hitta ett nytt jobb och en ny lägenhet. Det är prio nr 1! Så om någon har tips på kollektiv eller lägenheter och jobb så är jag mer än tacksam ;), kvalifikationer: jag är snäll. och söt. men tyvärr lite lite dum :3 hihi!

Tja, det kommer att bli one heck of a ride från och med nu. Men snart så kommer väl all min recognition och då rullar väl alla Benjamin Franklins in och jag har "lyckats" ;) kommer bli gryyyymt!

Och without further adoo så kommer ganska många (tror jag) bilder, varsågoda: :p


rykande hett från pressarna! tilda håller upp skelettklubben #3

så många fanizine att d kokar över! xD

the gang

karlberg som dom ju snart ska riva :'(

på festen. d va rymdtema

här är vår pizzaslav (axel, han gjorde pizzor)

där ute vare fest, inne i köket vare lugnt
 
ja var väldigt skeptisk till den här burgaren... 

älvsjö som dom bygger så det knakar


theo som kör den här "smoke on the water" eller vad den heter

konst ;);););) psst! kom på vernissage på lördag (13/5 2017 gäller erbjudandet)

den här e asgod

den gode

den onde

the tree amigos

the gang pt 2

min bror dante

min umamiburjare som va fett go! inte skeptisk längre dvs

här e steg ett av mitt mögelexperiment

hmm


:((( tråkig dag

massa folk som gick gå hem

stefan löfven
på starbucks ;) eller? ;)


svenska sushiköket, vi fick sitta utomhus o d var rätt kallt

den sushin är 4/5 till skillnad från sushi esa som e 5/5

the gang pt 3 

den här bilden är assnygg

på beas födelsedag

jag seeer dubbeeeelt!!! ouwööö!!!

grattis bea!

oooost!

:'(((

skolmatsalen. (extremt deppigt ord :/)

vilka tunes man kunde spela på den här då! ;)

:(((

rotvälta! se upp!

hjääälp! jag ser dubbeeeeelt!

på landet på påsken

i skogen

det var en jättebra skog med massa granar och...

björkar till exempel!

wow!

wow!.jpg2

okej... jag sa att hon skulle visa det fingret...

bullfest!

bullfest och kinaschack

eller var det sniglar? :o

på promenad! d var skitkallt

you can call me the joker..!

nästan veganskt

ägg på ägg är fucking sick egentligen


måste ha en kaninhatt

vilket djur skulle man annars göra hatt av???


sparris

korv

påskmidda

och efter påsken kommer julen

d här e vax

d här e simmes mat

d va gött

den här filmen verkar asbra

hallå! hallå! (tänk att hon säger så i en barnröst <3___<3

på en speciell vernissage

skolprojekt (jag har inte gjort detta)

skolprojekt pt 2, eller skoj-projekt ;)

skojprojekt pt 3 (d e människohår och gips :O)

pizzanight

äggmålning hemma hos karre

gissa vilken jag gjorde ;)

stellas gulliga katt "snurriga" saturnus <3___<3

såhär skulle jag se ut om jag log. det ser ut som det är nåt fel på mig.

lite anteckningar till en film jag o theo håller på att skriva. den kommer bli sick!

obs. ej photoshoppad!

ännu en sån dag.. suck...

:o


lite lite dum men mest söt och snäll

cutie! <3___<3

book of mormon. eller asså den hade inte börjat än

gick med min brorsa för stella va i cobenhagen (köp-en-hamn)

körsbärsblomster i kungsan i pausen av musikalen


slutet av musikalen när man fick ta pics

d står fortfarande m müllner vilket betyder att ingen flyttat in i vår gamla lägenhet :'( vilket betyder att vi typ kunde bott kvar där till nu! :''''(

det här var epic-gott

kolla på lite planet earth om djur i städer, det var grymt och lärorikt

stella i ett viktigt samtal i min ateljé. 

höhöhöhöhö... höhöhöhöhö. d e min bil xD


pizza tajm med john

där skulle man vilja bo!
Tack för att ni läste. I love you all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar