lördag 17 juni 2017

One heck of a ride: part II - Returns

Tja hej hej igen. Del två brukar ju vara den delen i dramaturgi där saker och ting går lite dåligt för alla huvudkaraktärer och här är inget undantag. Har känt mig lite nere på sistone och som att inget spelar så stor roll typ. :-/ Det känns lite nihilistist på nåt sätt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Det är väl typ bra att bara fortsätta tänker jag, men å andra sidan är det väl skönt att heller inte göra ett jävla skit. Sommaren är ganska jobbig på det sättet eftersom att det känns som om att det ställs massa orimliga krav av prestation hela tiden, så fort solen går upp så måste man gå ut och carpa skiten ur diem. Jag gillar det, men kanske inte såååå mycket... Hmm. Förändringar förändringar... Jag vill bara ha kontroll över saker och ting, skolan var så bra på det sättet eftersom att det var nåt att gå till varje morgon och nåt att göra där. Känns som om jag inte kan relaxa så mycket på sommaren typ. Blir ivrig och ganska uttråkad. Jag gillar att promenera. Det gör allting bättre! Jag har ändå rätt bra framförhållning framöver, jag har pengar så jag klarar mig länge, söker jobb och har nånstans att bo. Lägenheten i nuläget kommer så gott som att bli såld och det är skönt så man slipper ha en visning senare. Ska gå till min nya ateljé som jag lyckats få nästa vecka och lägga lite grejer där så jag kan börja måla igen! Det ska också bli jätteroligt! Jag har ändå en del saker att se fram emot men vad har det för mening egentligen. mvh wannabe nån slags nihilist - men varför det?
Här kommer bilderna hehu!
den gangstern känner man igen!

inte så jättestor skillnad egentligen...

här är resultatet av möglet för er som följt med på resan! Obs! ej fördigt!

syntolkning: mitt arbetsbord stod här förut, den utnöta färgen är där mina fötter har varit och skräpet är damm och suddflisor

skolans kök som ska renoveras tror ja

på zaras vernissage! grafik!

jag i kungsan! B-D

soptunnan var överfull :'(

närbild (vem fan slänger två halvätna donuts???)
mitt utställningsrum innan ja målat klart golvet vitt


min o lydias smutsiga ateljé

temporär arbetsplats när jag gjorde klart serien 

färdigmålat!

stellas skulptur på gerlesborgsskolans vernissage :--O

Stellas fina ansikten!

ngt slags tal

karre o stella

mer mögel! osäker på om bilderna kom i ordning...

min katt ester som kramar mig :)

mamma o petter på gerlesborgsskolans vernissage!

wöw!

taget me fisheye - varning, det kommer jättemånga fler fisheyebilder...

en fågel :o


ett verk av moi

hmmm

@liljeholmen

amazing

den gangstern känner jag igen!

dags för konsert! :-)

wow! den där fisheye-effekten gjorde den här undergorundbaren mycket tuffare!



the band in action. minns inte vad dom hette.

överfull soptunna pt. 2. var är politikerna?! var går mina skattepengar till?!

SWAG!

HEJJA SVERIGE!!! - ESC

HEJJA!!!

jag hejjar på rocklåten - lina 2017

träffade den här isländske gangstern på dovas

wow. ett ordbeskriver verkligen mer än tusen bilder. 

också macroeffekt på linsen . wow

vitan 4ever

men hallå där!

min fammo på min vernissage. hann visst inte ta så många bilder innan när alla andra va där. men d kom skitmånga ja lovar.

hello there mr snail

whatcha doin?

rådjur typ utanför mitt hus


konst by #me

mitt utställningsrum

hmm

är det här konst?


sista dan i skola


edwin i theo gjorde nusik

bild på mr slenderman :o

skolavslutning

söt, snäll o lite lite dum :-P

mer rock! \m/

sälja fanzine på seriefestivalen


töt

pirates of the bla bla bla, den e 3d iaf

rip slussen... ere försent för att motverka?


min matpåse o min mat

min mat

på g in mot stan efter att ha broderat ;)

höhö

men vad håller hon i?

mors da

på gunnarsssonsss

2 levande legender

d ösregnade

öl i regnet

wow!

är det här en smart idé eller helt idiotisk?

höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöö

oj! ett till rådjur - dålig bild dock

på östbergahöjden



macro på teven :o

i sveriges kapitalistiska högcenter

whadda gr8 donut!

katniss! simbas katt

det här är en dum bild

enbente karon på rigakryssning :--)

U-turn y'all

mot lettland!

på riktigt kjell höglunds autograf! på karons ficka 

lol xD



kul att va på kryssning! :)

fina golv :--)

den gangstern känner jag igen!

stunning!

englandshow! (hann inte ta en så bra bild för dom dansade så snabbt...)

hmm

kan d va fisheye igen?

wööw!

vilket gäng!

vi va sjösjuka

kart-karon


rigas trådbusssystem



sovjets WC-duck antar ja



i hytten o vilar




dagen efter var det italienskt tema istället! :o


wow! viva italien liksom xD



aja d va sista bilden. nu ska ja duscha för det är jättevarmt ute.
Tack för att ni läser! nästa inlägg blir supermuntert som kompensation!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar