torsdag 6 juli 2017

Skärmavbilder

Ey, här kommer ett ganska slappt inlägg med skärmdumpar jag tagit på datorn på sistone. Det kan vara roliga saker, snygga bilder eller bara nåt jag tyckte var dumt just då men smart att spara.

Enjoy!

den här är från nån slags infofilm om att man skulle berätta för nån vuxen om man kände sig osäker eller nåt. (?) men berättade man för nån hade den här snubben dödat ens hund! :'(

 
hmm...

kjell höglund! <3

kidsen från ensam hemma

iggy som öppnar en kokonöt




>:(

):<

fuckin a man... pipa är grymt




mm! musse :)

bra detalj på hans hand tycker jag! PU (pick up) KIDS

min personlighetstyp. om en tror på det dvs

world anime expo


här kommer många bilder från den svenska filmen "Häxan" från 1922! den är asbra!!!

djävulskyss när en kysser satan på/i röven xD

regissören som spelar djävulen :o



"djävulsångesten"





jag på alla fester :-/

"puffrorna"

alla konstateranden till mig -_-

hmm




bowie mään

slutet av filmen sökarna




har inte haft tid att se denna men den verkar grym!


snakey! 


hmm.... nån holländsk youtubeserie om knark typ... ...




u dont sey



gränsen mellan colorado (höger) och nebraska (vänster) enligt south park. min brorsa bodde i colorado och när jag skulle till nebraska var det här min enda referens till det -_-


hmm


<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<33<3<3



fadde kör standup ;)




korkat... rätt coolt med gothcard dock


gud


"kukolja" (vet inte varför jag sökte på cum. dont judge xD)


mycke bowie sorry not sorry


haha d e ju ja!

japanska makaker!

mycke simpsons också sorry not sorry :P

???

heja sverige!



mukbang!

astrid - men var fan är hon? vad är utanför fönstren?!?!?








hmmm....


wow

fowdies



parks and rec!

hmm


Txh for checking this out! Nästa inlägg kommer rocka kan ja tala om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar