måndag 11 september 2017

roller coaster of emotions

Hej och hå vilket jävla år! Trodde förra året var katastrof men det här är ju ett jävla skämt. 2017 kan dra åt helvete!
Idag skulle jag säga upp mig på mitt jobb jag haft i knappt en månad, men det typ kändes "som ett jobb" för en gångs skulle och inte "som att ha ångest utan slut" som det gjorde förra veckan. Jag har konstant ont i käkarna för att jag biter ihop hela tiden pga stress och oro. Idag känns det lite som om att det ändå var okej. Jag sa inte upp mig.

Funderar ändå på att söka jobb under tiden för det här är, som sagt, ett jävla skämt. PS det är verkligen inte jobbet jag gnäller på utan det är bara så mycket skit som hänt nu i cirka, tja 9 månader av det här året. Enda gången som jag verkligen kommer till nån slags sinnesro är i ateljén när jag kan jobba på med det jag faktiskt gillar. Det får mig bara att inse mer och mer att det är rätt väg att gå och det känns helt underbart.

Jag har bott på söder igen i min brorsas lägenhet när han är i Japan vilket har varit jättesnällt och väldigt väldigt najs. Inne på andra veckan nu och en vecka kvar. Hämtade det sista från den gamla lägenheten i Älvsjö och dumpade av i Bredäng som mången gång förut. Kändes skönt att ha det gjort. ska dit en sista gång och fixa i ordning för han som köpte läggan men sen är jag finito med den. Jag vill klippa alla band så jag kan stärka alla andra. Jag är jag. Jag är Fred.

Här kommer lite fucking bilder.


bbq-fans

på trägården

ester som ja älskar

ett berg av spagge. ser lite ut som flying spaghetti monster xD
 
hehu!

nerd xD ...

det här är nog det finaste jag har... carola <3

esmor

flytt flytt...

flyttsläpe me alla mina grejer

pappa som e lite tokig

:'( saknar

pride-dagen

enda frukten som är okej på pizza. förutom tomat då OwO



blev biten i tån sen :'(

en vild(?) kanin som njöt av all jävla mat runtomkring den.

ester o saturnus :3


arlanda på g till köpenhamn. rökrummet.

den gangstern känner man igen ;)

den danske kirke

kvack kvack, ja spyyyyyr

fin trägård

full o trött som fan. kl e runt 14

spela lite gasoline o lät dekadensen flöda

utanför deathgrips på pumpehuset

postcard from denmark xoxo

mr deathgrips and his band

nåt att visa för barnbarnen ;) 
i #malmö



önskar det fanns en svensk motsvarighet till jørgens favoriter


trippig gång :O

the

tree

amigos

art

edwin dickson

hmm... 

H M M . . .

fin!

tjusigt!

fint igen!



oj! e vi i fylke?

nä, men på väg mot den lille havsfrun! :--)

helt otrolig staty...

överglad med gula tänder!

hurra för oss!

wow... så genuin och fett najs

vad annars skulle man göra med all sin tid?!?!

matgeekarna på finrestaurang ;)

nemo :(((

kalle anka :((( men mums va mums d va

queen of västerås

king of västerås

åt tyvärr inte här :(((

men helt klart en turistattraktion!


vi åt på jalla jalla istället

sen va ja tillbax i stockholm. fattar inte varför d va så stor reklam för korv, men å andra sidan e jag ingen reklambyrå

den svävar

balkongkonsert

:o


gott me bärs morsan xD

patti smith

:O

utsikt från hissen till jobbe

lägenheten ja bodde i som såldes


hejdå alma

sweet dreams little one

söt å snäll

cirkusen i stan

:'(

pek

ing

an

ke


nget

jobbar på mitt depressionsskägg

nu ere höst va

edwin dickson o misse

fint

<3____<3 älskar fan kräftor <3____<3

kräftskiva


sience

fejk



let it SPIN!

dab, squat and fidget spin - årets bild

tänk att det bor folk där :o

snart kommer mitt fanzine ut!!! tagga freds fanzine!!!

var det bara jag som brukade få pulvermjölk i skolan på sexårs?!?!

slog mig förut att vi fick det... så jävla ddr-sverige av dom :/

hives!!!

först va ja långt bak, sen kom ja nära x)

faktist förvånadsvärd bildkvalitet här!

wall of death



superdovas

biljarden! xD

svampsås m spaghetti i naturligt ljus.

slussen är ett jävla wasteland just nu... nä, det här skrev ja inte på.

marie-louise ekman!


konsten!

konsten!

well thats pretty neat

det var fint me alla små blommor som såg ut som prickar :-----------)

min doggo

långholmen

örtstekt torskrygg på potatismos med spenat.
Tack för allt stöd. Det blir bättre.

The best is yet to come, you aint seen nothin' yet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar