måndag 23 oktober 2017

Om jag ock vandrar i dödsskuggans dal

Halli hallå!
Känner mig trött och utmattad. Jag har jobbat första dagen på mitt ny-nya jobb som heter Sushirullen i Nacka forum. Det har med mat att göra vilket jag gillar ju och idag kändes det som om att dagen faktiskt gick fort för att vara en arbetsdag! Så glad att jag slutade på förra jobbet, hatten av till alla som klarar av telefonjobb men det kändes helt omöjligt för mig...
Förra veckan var jätteroligt faktiskt men sen slog det mig att: Jaha, ja juste jag har ju varit ledig hela veckan... Trots att jag var ledig var jag en del i ateljén och gjorde nyttiga och kul saker utöver det. Jag har blivit mindre deprimerad och det känns bra :--) Hoppas att det nya jobbet är roligt, men det verkar som det! Känns skönt att vara på G igen typ, inser att jag basically bara slutat att bry mig om nånting och gör det jag vill så känns det bra. Det är väl därför jag är så trött nu också för att jag vill göra så mycket saker och pallar inte riktigt sova ut ordentligt.
Har dock haft några dagar där jag tagit flera tupplurar (varför heter det ens "tupplur"???) och sen fortsatt varit trött :--/. It's the price u gotta pay 4 bein awesome... Nämen intalar mig själv 24/7 "gotta do stuff, man". Vet inte hur mycket det syns på bilderna här vad jag har gjort egentligen men det är typ ganska tråkigt att dokumentera saker när man mår dåligt har jag märkt. Sen har min telefon varit jätteknepig och jag har fått en ny iPhone 5c. "Bara jag kan ringa så..." .___.
Har börjat ta ganska mycket selfies märker jag, vet inte varför, jag e ju så ful xP... Tror det är mest för att dokumentera mitt skägg som börjar ta sig bra nu ;) Har ingen aning om hur en ska ta hand om sitt skägg men trimmar det så gott som tror jag...
Så det är ju lite kul att kolla på! Mitt skägg alltså. Har nog rätt mycket att säga men för trött. Fuck det förra jobbet och hoppas det går bättre nu!

Thank you for joining me 2nite. Please, enjoy my pics below:

deppig lunch på deppigt jobb... thank god i quit!
önskar jag gått :'(

skäggbild 1. slängde jackan sen eftersom att den flagnade akryl eller nåt. lugnt då den ba kosta 6€ i Paris men önslar jag haft på mig den mer :'(

i ateljén o jobba på det sista av "Freds Fanzine" - världens bästa fanzine! :)

fint ljus


älskar den här bilden!!! tagen samma dag jag sjukskrev mig pga självdiagnostiserad depp :-/ men nu mår jag bättre ju! 

jag.jpg

jag.jpg2

art.jpg pris: fem mille

rejv som var bra för en gångs skull

saknar... <3

#fredsmat

"fotokonst"

gotta get that energy

monstera: check, illuminatispegel: check, kisse: check

har skolmaten gått för långt? 

kissen katniss :-)

lägg märke till var bänken är placerad....

the fuck?

fin färg på huset. går ju såklart inte att få fram med en dum kamera men fan vad vissa färger "poppar" på hösten

dayumn liksom. (skägg .3?)


Halv åtta hos Fred

O__o

fint skare va

Vegansk bourguignon

Crêpes med svampstuvning och rårörda lingon

Ooost! (wow Fred vad duktigt av dig att laga mat till så många!)

le bourguignon me ris ;)

huvudrätten #nofilters

dessert: sticky pudding.

o well hello there sexy. what a gr8 body ;)

man look @ them colors. and whatta pretty boy!

damn! those colors b poppin!

var svinbakis när jag tog dom här bilderna. men var också ett med naturen. it was beautiful... ;')

rötter <3___<3

bark!!! <3

det här var ju också värsta stillebenet som bara låg där!!!

wow

okej, det HÄR är ett STILLEBEN

fuck you. livets bbq 4ever

asså så fint... <3<3<3<3<3<3<3<3 har inte gjort nånting med bilden!!! hösten tar fram riktiga färger.

i could cry det är så fint.

cyklopen. tog ett tag innan jag fattade vad det var men jättefin bild iaf



där det inte lingon skulle dante ha.

nej till lingon! x)

skägg .4?

trippy

var det en dröm kanske?

katniss som älskar mig.

sista selfien i älvsjö

där har en bott.

svamps

svamps in gold o freds mat ;)

hela gänget ju! micke, donald och janne!

skägg .5? också bra färger

matlagning i ateljén. och ja, jag äter direkt ur kastrullen sen. 

problem me d eller? >:( kan ju inte laga bourguignon varje jäkla dag!

kissen katniss. också bra färger i denna bild. (fan vilken egen asskisser ja e xD)

aww

min plats på konsert på landet Dx<

makeout point

när jag byggde en kikare! 
den funka mkt bra!




bra bild

ni som fattar fattar.


pestomackor

kanelbullens dag på "förra jobbet"

the depression is strong in this 1

hemgjord kantarellsushi! för mycket wasabi dock...


:''''''''''-(


vilsen kanin i solna

dagen efter på fina gatan

en av många paradrätter


Svar ja
det här gjorde mitt år bra igen! Älskar dig också shitkid!!!















Går typ inte att lägga in bildtexter här... beklagar. Men u get the mood! very nice!









Funkar inte med bildtexter, men vi gjorde mer sushi, jag träffade theos katt och anledningen till varför det inte går med bildtexter är pga min telefon gått sönder och den nya har väl liksom börjat om alla bilder med img.001 eller nåt skit -_-


Tappade mitt pass här nånstans -_-



Visning av the Room på Bio Rio. Stort tack till #johnolsson som generöst nog gav bort sin biljett! Och vem träffade jag inte då om min brorsa?! :o



hmm

gratis julgran finns i globen att hämta

mamma o mormor ;)


jag. skägg .7?

sick sky

hmm... den här färgen liksom poppar!

"vi vet fred..."

hmm

namaste

i arrest my kase


"fuck"?

ester :') gilla om ni saknar henne lika mycket som jag

hon bor på östermalm nu

o mår bra! :D höll på att gråta när jag var där

tror hon var lite rädd då

men hon hade ju en kul leksak :) hejdå ester!

skäggstrå .8?

mr hawaii man och en replicant

suddiga bilder på crazy peeps

anders!

hmm... 

reaktioner av deras egna musikvideo

makeout point (igen!)

spiderman

oj! sikket skägg .10?

min hög med kläder - katniss.


art

stockholm från  kryssningsbåten viking line där vi skulle köpa öl till skelettklubben


ojvoj! hälleflundra!

och ostron! och potatisgratäng!

problem? :--D

happy hour ;)

karaeoke!

o jägerbombs! whatta kombo!

pengar!

till maskiner!

skeptisk till hazardspel men djävulen har ett hårt tag om sina offer

mememem! sluta!

sista skäggbilden tror ja! whatta journey

gänget!!!


blev det nå't meteorfall?

that's me!

trippy

eyy, ska vi spela lite spel kanske?

test av tildas antivåldtäktssprej! behöves lyckligtvis inte, men damn vilken effekt!

det bidde en salta katten

wroom wroom

øl


halv åtta hos hugo!

ser ut som om att jag var själv där




god öl! minne till senare ;)

rock on 4 ever

go go fidget spinner.

här är omslaget att hålla koll på på lördag

Köp Freds Fanzine som kommer ut på lördag 28/10. 
För mer information: https://www.facebook.com/fredsfanzine/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar