torsdag 22 oktober 2015

Rep och spelning

Igår var jag sjuk och gick inte till skolan. Jag jobbade dock hemma med mitt projekt till det tematiska arbetet vi håller på med. Minns inte om jag skrivit om vad jag ska göra men jag ska bygga vår skolbyggnad i 3D, i datorn. Det är skitsvårt men kul! Jag hoppas att jag blir riktigt bra på det så jag kan göra animerade filmer i framtiden eller bara cool konst.
Idag gick jag i vilket fall till skolan och det kändes bra. Jobbade på på morgonen och efter lunchen som var pumpasoppa så hade vi kroki. Jag är alltid så kluven till kroki för jag tror att jag inte tycker att det är roligt och att det tar lång tid men när jag väl är där så tycker jag att det är jättekul! Bilderna blir häftiga och älskar att vi har tidspress på oss. Dessutom är "Kroki" ett så jävla coolt ord, det låter som kråka eller nåt. Om jag skulle släppa en skiva eller så hade den lätt hetat det. Kroki.

Efter skolan gick jag och tre andra, vi kan kalla dom Emelie, Nellie och William och köpte ingredienser till att baka scones som vi sen åt med marmelad och cream cheese. Det var gott!
Sen åkte jag till Sollentuna för att repa. Vi var två man kort så det gick inte så bra, men det var kul ändå :-/ Vi ska ha spelning nästa fredag... Får se hur det går!

Igår var jag och Petter (min bror) och såg Tillbaka till Framtiden-trilogin och den var jättebra!!! Som vanligt men det var desto bättre att se den i ett svep på bio dessutom! Tack SF.

Nu är jag jättetrött. Det är jag väldigt mycket nu för tiden. Trött och höstsjuk som aldrig botas. :-/ Men jag kan säkert se tillbaka på den här hektiska perioden och vara glad över det senare. Men just nu vill jag bara sova. Längtar till att ställa tillbaka klockan på söndag. Sovmorgon! xD

Här e lite fina bilder:


Vi gick runt i Årsta Partihallar-området. Här inifrån en florist-grossist.

Fult men fint.

Det är något visst med denna bild, så som hösten... x)

Hehe... ser fram emot detta ;P

Middag på jobbet. mums! ;)

Påväg hem från jobbet.



Scones!


Tack för att du läste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar