söndag 1 november 2015

Läskiga Alla Helgons helg

BUU!

Hoppas jag skrämde dig! ;)

Länge sen sist jag bloggade, men det har hänt väldigt mycket och det kommer belönas i slutet med en massa schyssta bilder. Sist ni lämnade hjälten (jag) så hade jag rep med Paint Sniffing Survivors, nu har vi haft vår spelning.
 I måndag-tisdag repade/vaknade upp sjuk som hela oktober har sett ut dessutom... Det har sugit men men en vänjer sig. Hoppas på nyare bättre tag i November! I skolan håller jag fortfarande på med min 3D-modell av skolan och det går bra, lärarna har inte ens kollat till vad jag håller på med hehe... Ska bli skoj att se hur dom ser min idé.
Den här veckan som kommer ska jag jobba tre pass, måndag-onsdag. Så har ni inget bättre för er så kom å hälsa på vettja! Det kommer gå an för den här gången stänger jag bara en gång och slutar tidigare på onsdag. Förra veckan stängde jag båda gångerna och då får vi vänta tills alla gått ur salongen, kolla igenom byggnaden och toaletterna så ingen gömmer sig, sen kan vi gå hem. På tisdagen råkade vi ut för "bajsmannen" som tydligen är en man som antagligen är hemlös, som kommer när vi håller på att stänga för att vara jättelänge på toaletten, inlåst. Han brukar komma ganska ofta och det är ganska jobbigt. Antagligen mer jobbigt för honom, men efter ett långt arbetspass är det första en vill göra att gå hem och det sista är att gå till toaletterna och inse att någon är inlåst där på tok efter våra schemalagda tider. :-/ Knepig situation.

På onsdagen gick jag ut med William från skolan. Vi hade roligt och väldigt trevligt! ...Fram tills att vi delade på en pommestallrik på Dovas som jag åt för snabbt/för mycket av och mådde fett illa :(
Sen kom Stella med Karon och Frida och det var trevligt att få träffa dom igen!
Torsdag: Rep/skola där vi gick igenom kamera och fotografering av sin process. Jag önskar jag hade en bra kamera. Önskar jag faktiskt hade tagit många bilder och inte bara låtit den samla damm också...
Fredag: Samma sak i skolan. Gig på kvällen! Det kom inte så många som jag ville att det skulle. Plus att folk inte var så röjiga heller :-( tror mycket av det hade att göra med att folk inte hunnit druckit så mycket heller eftersom att vi var först ut... Nästa gång hoppas jag att vi head linerar och har släppt ny skiva tills dess.
Festen var dock otroligt rolig och jag var nöjd över min utklädnad! Rekommenderar att ni gillar "Du Sjuka Onda" som festorganisationen heter på facebook!
https://www.facebook.com/dusjukaonda/?fref=ts

På festen fick jag träffa Lilla Lovis också vilket var jävligt stort för mig, jag är ett fan in i döden och jag hoppas att hon släpper mer musik! Sveriges främsta låtskrivare imo.

Igår lördag hade vi en bakisdag fram tills att vi gick till Skogskyrkogården och tänkte på alla döingar som finns här i världen. Det var mäktigt och fint och jättemycket människor men ännu fler ljus. Allhelgona afton är en fin tradition tycker jag.

Idag gick jag och Stella tillsammans med mina bröder och mamma till Katarina kyrkas kyrkogård. Den är nästan ännu finare än Skogskyrkogården och nog min favoritgravplats. Efter det gick vi till min morfars (som tyvärr är död) särbo och fikade. Det var jättetrevligt! Dante hade några jelly beans i stil med Harry Potters Bertie Bott's beans, jag åt en som antingen var smörade popcorn eller möglig gammal ost. Jag fick möglig gammal ost... :-(

Vi ska flytta till söder någon gång i november. Det är dock en tråkig lång process tills dess. Önskar att den blir smärtsam. Annars leker livet som en bbq.

Bilder:
jag har "byggt" den här skolan xD

Theo - crazy 4 lyfe

hmm???

apagod soppa. me pepsi max så klart

min utekväll med William, grindr o bärs! bar1/3

William! bar 3/3

helvetets pommestallrik...

fotolektion.

lunch med "efterrätt" lunchen var för god för att hinna ta bild på

Theos samtal med President Obama


en jättekul serie

bu!

min outfit! Linus till höger, också jävligt trv

ett fett band



Psykofant - Sveriges farligaste punkband

my reaction xD

Simme på scen

"Galne" Max och jag

LOVIS!!!

grym panoramabild på Theo





Halloween is in the air

hittade denna efter ett besök på skogskyrkogården D:


heh
 Tack för att ni läste! <3 LOL Lots Of Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar